Tisztelt Fenntartó!

Tisztelt Intézményvezető!

Tárgy: Tájékoztatás védőeszközök központi keretből történő szállításával kapcsolatban

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma kérésének megfelelően tájékoztatom, hogy a Koronavírus-járvány Elleni Védekezésért Felelős Operatív Törzs felállításáról szóló 1012/2020. (I. 31.) Korm. határozattal felállított Koronavírus-járvány Elleni Védekezésért Felelős Operatív Törzs döntése értelmében

-          az idősek számára tartós vagy átmeneti bentlakást nyújtó szociális intézmények,

-          a szociális alapszolgáltatások, átmeneti gondozást nyújtó intézmények és

-          a gyermekvédelmi szakellátások

 

a központi keretből havi rendszerességgel részesülnek a járványügyi védekezést szolgáló védőeszköz készletből. A megye illetékességi területén lévő intézmények vonatkozásában a védőeszközök kiosztását a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kirendeltsége (a továbbiakban: Kirendeltség) koordinálja.

A védőeszközök mind az állami és önkormányzati, mind az egyházi és civil fenntartók által fenntartott intézmények számára kerülnek biztosításra.  A védőeszközök érintett fenntartók közötti felosztásáról a Kirendeltségnek kell gondoskodnia az ellátotti férőhelyek arányában.

A védőfelszerelések következő ütemének szétosztására 2021. április 07-08-án kerül sor 09.00-15.00 óra között a Szolnok, Jósika u. 6. sz. alatti SZKTT I. sz. Gondozási központ épületében.

Tekintettel a kibővített intézményi körre első nap, vagyis április 07-én, szerdán az alábbi járásokból várjuk az érintetteket:

 

·         Jászapáti

·         Jászberény

·         Karcag

·         Kunhegyes

·         Kunszentmárton

·         Mezőtúr

·         Tiszafüred

április 08-án csütörtökön az

 

·         SZGYF saját intézményei, illetve az alábbi járásokból várjuk az érintetteket:

·         Szolnok

·         Törökszentmiklós

Amennyiben az alapellátás fenntartója további fenntartóval együttműködve oldja meg a védőeszközök átvételét, szállítását, mindenképpen szükséges meghatalmazás kiállítása az átvevő részére, melynek mintáját jelen tájékoztató mellékleteként megküldünk szerkeszthető formában.

A védőeszközök mennyisége megegyezik a február hónapban kiosztottakkal, ezért kérjük az átvételt és a szállítást ennek megfelelően szervezzék meg.

Azok az intézmények, amelyek igényelnek gyorstesztet kérjük jelezzék, ugyanis a gyorstesztek osztásából maradt bizonyos tartalék, így szükség esetén megpróbáljuk kielégíteni az igényeket. Abban az esetben, ha van igazolt Covid ellátott, kérhetik védőoverall és FFP2 maszk biztosítását legkésőbb a védőeszközök átvételéig előzőleg emailben vagy a helyszínen átadott dokumentummal. Ezen védőeszközöket az engedélyezett férőhelyszám függvényében és a készlet erejéig tudjuk biztosítani. Az igényeket a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre kérjük eljuttatni.

A leírtak alapján kérem, szíveskedjen gondoskodni a védőeszközök átvételéről, illetve a fenntartásukban álló intézményhez való eljuttatásáról.

Kérdés esetén Háda Menyhért a 30/566-1074-es telefonszámon tud tájékoztatást adni.

Együttműködését köszönöm.

Szolnok, 2021. március 31.

                                                                                     Üdvözlettel:

                                                  Huszka Noémi

                                                                                                              igazgatóhelyettes